Nord och syd!

Idag har jag varit på thaien, fick med mig en härlig panäng curry som jag moffade i mig. Under kvällen har jag och anton suttit och bollat idéer till vårat projekt arbete, hmm krångligt! Nu har jag precis sett klart ett avsnitt av nord och syd, men har inte sett från början och har missat massor, så måste se om från början med någon, de är ju en klassiker så måste se den, men eftersom det är serier så snackar vi inte om en liten film utan MÅNGA timmars film... Kanske lilla Anton ställer upp på att se, eller vad säger du? ;)

Nu är jög trött som bara den så ska väl ta och samla mig för en god natts sömn. Är av någon anledning jätte nervös för skolan, känns som om jag har massa uppgifter men jätte dålig koll på vad som ska göras till när.

Imorgon blir det väl att ta ett snack med Johan om våran satkärring till mattelärare också, fy faan jag pallar inte henne en hel termin. Då får det bli en annan kurs helt enkelt!

Men men  bild på den härliga nord och syd boxen och en på en god paneang curry!



Kommentarer
Postat av: Fjanton

Klart som fan jag är på älskling :D

2009-09-21 @ 22:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0