Fast lika glad för det är jag...

Men gladast är nog räven! Hej, hum, vår sång är dum. Den är ju ingenting. Men vad gör det om hundra år
när allting kommer kring? HEJ!

Vet inte varför men kom plötsligt att tänka på denna glada visa från snövit och de sju små dvärgarna!

Har helt tappat rösten... Vad smart det var att sjunga och prata KONSTANT 24 timmar i sträck när jag redan var hess.. hmm nej kanske inte så smart. Min röst är inte mer än en viskning och de låter som om jag är en 70 årig kedjerökare... Sexigt va?

Men men de är smällar man får ta när det är lördag och firning av 18 åringar! En superkul kväll på Malibu och viper room. Små fjortis kanske, vad vet jag men jag tycker ändå att båda klubbarna va bra : D! Dansade så hela kroppen gör ont och fötterna går troligtvis inte att rädda... lika bra att amputera bort dem!

Men lika glad för det är jag men gladast var nog räven! : D

Nej nu orkar jag icke skriva mer så nu blir det ett långt varmt bad och te i mängder!

Hehe var en rolig pojk igår som kunde hela spice girls låt wannebe hahaha så just bara av den anledningen så kommer den här! : D

GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0