Officiellt IG-barn!!!

Jahapp.... det va väl rätt uppenbart att det  inte skulle gå bra i spanskan, först och främst pga, att jag går eller GICK () spanska tre och kunde....ABSOLUT INGENTING xD!!!! Men nu är det iallafall officiellt!!! Jag har IG i spanska, jag hade muntliga np i spanska idag och efter så disskuterade vi betyget lite,  eller disskuterade och disskuterade hahahaha hon berättade för mig att de är skitsamma om jag gör omprov nästa måndag, jag kommer få ig ändå, hahahah sååå visst borde jag väl vara deppig över det här? japp! men de är svårt, för det finns inget jag kan göra åt det, och dessutom är jag rätt glad över att jag slipper ha prov nästa måndag, särskillt med tanke på att jag är relativt säker på att jag skulle ha fårr ig!

Men nu är spanska kursen i vilket fall som helst SLUUUUUUT, nu måste jag bara välja om jag vill ta om spanska tre nästa år eller om jag vill börja med ett nytt språk, vette faan hur jag ska göra : /... ideer uppskattas!!!image103

Idag hade jag även matte vg-prövning, gick säkert åt helvete, men jag orkar inte bry mig, jag har gjort vad jag har kunnat nu och får jag bara g så är jag väl helt enkelt inte tillräckligt duktig för vg... thats life -.-

Nuu skaaa jag njuuuuuuta av dageen ..... thats not truuue, men jag önskar att det va det men det jag ska göra är att jobba med NK-mvg-uppdraget och öva drama, bajja tråkigt, men snart är skolan över, iallafall den här terminen, faaaaan vad jag längtar, efter nästa torsdag vill jag faan inte se globen på resten av sommaren, hahahah om jag ska in till stan tänker jag blunda när jag åker förbi skolan! SÅ DET SÅ!!!

Men nu ska jag försöka plugga
good luck too me... like thats going too helpxD
                                                                                                                                                           Coldplay


.........

Kommentarer
Postat av: Jojjo

STACKARS BLUBBA XD men du lät inte så lessen när jag snacka med dig... hahahah xD

2008-05-28 @ 18:22:27
URL: http://jojan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0