Pizza Hut

Nu var de ett bra tag sen jag skrev ett riktigt inlägg, haha jag är troligen den sämsta bloggaren som någonsin existerat, mitt ända försvar är att jag tröttnar på saker väldigt lätt. Ingen bra egenskap så jag ska försöka arbeta bort den, därför ska jag nu ge bloggandet en sista chans, går de åt helvete så ryker den här bloggen, haha jag är nog inte den typen av person som pusslar ihopp trasiga saker, är de trasigt så är det.

Så då ska vi se här, vad ska jag skriva om? Min helg?

Fredagen var supermysig,  var på pizza hut med soffi-propp, jojjo, gurra, matte, elli, anton och matilda, tack för en underbar kväll  pussgurkor
Dagen startade väll med att jag kom äum lite sent (jag veeeeet jag måste skärpa miiig, men jag använder ju aldrig skärp) morgonpasset spenderades med att göra matte, de gick relativt bra, fast de lär inte gå särskillt bra för mig på provet, blöö. Nä de vill jag inte tänka på nu. Lite senare drog i alla fall jag, elliiiiii och jojjo till gymmet, nej inte för att träna, fullt så ducktiga va vi inte, vi va bara å hämtade ellis skor, ett trevligt avbrott i pluggandet i vilket fall som helst. image85När vi kom tillbaks så var de dags för dagens höjdpunkt, MAT.  Haha, de är mycke möjligt att jag äter alldeles för mycke   hihi. Men "äta bör man annars dör man". Dock har jag inte hört uttrycket, "äta MYCKET bör man annars dör man" humm? men nån gång ska väll va den första x). 

Efter lunchen var de religioooon. Men innan emelie började sin lektion kom NO-läraren(vad faan heter han ) in med en, enligt viiiiiissaaaaa dyster uppsyn, haha. Vet inte vad mer jag kan säga om den lektionen förutom att de var väll tur att fönstrena var låsta....hahahaha

När dagens lektioner var slut bar de av hem till jojjo, innan vi hoppade på bussen hann vi dock få se gurra och matte speeda upp sig på red bull, aj aj inte bra....

När vi kom hem moffade vi i oss mellis, myys image86. Efter många skratt bar de av till åhlens där vi skulle möta de andra. Vi hann sniffa parfymer och checka in några CD skivor innan resten av gruppen dundrade in och de bar av till tacobar som var STÄNGT OMG.. haha men de va lätt ordnat, de fick bli pizza hut istället. Funka finimang, eller huur, i alla fall för min del. Vi käkade pizza, pasta och flörtade med ljus, sen splittrades gruppen och jag, jojjo, matte å gurra begav oss iväg för att terra jojjos stackars vänner, stackars elin och bong. Starkt jobbat att komma ut och möta oss  : ).
Var hemma ca 24.00 åt lite nyponsoppa och skorpor  ( VADDÅ RÅ JAG VA HUNGRIIIG   ) sen var de läsning och bums i säng

"Gooodnight sleep tight don't let the bedbugs bite" på miiiiiig x)

I lördags va jag med evve-pevve å elli-pelliiii och klippte mig å käkade lunch i handen, ingen jätte förändring på hårfronten dock, triiiiiiiist ; /, sen bar de av hem till mig, vi småkikade på nån kass skräckis höll på lite med msn men hittade till sist andra sätt att roa oss, haha kanske inte helt normalt, huuum men vad är egentligen normalt ? xD

Nu sitter jag här och ska snart plocka ur diskmaskinen och öva lite mer på engelska, laaaamt
Pissdag. men man kan ju inte alltid ha roligt.

Puss på er muppar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0