Dildo eller bomb = O

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1645912.ab

Jaaa du... nu undrar du säkert varför jag valde att skriva om de här, och ja de kan man ju undraa...
 
Kanske jag är den ända... men jag tyckte de här va rätt så skitkul haha x)

- OMG OMG OMG ITS A BOOOMB WE ARE ALL GOING TO DIE !!!!!!!!!!!!!! : O
....
.........
............
- Jaha.... huum ursäkta de va bara en dildo * - )

hahahaha, snacka om chock han måste fått, jag menar, kalla på polisen och spärra av ett helt område pga en... jaa inte va de en bomb i alla fall!

vill ni se bilden på... föremålet får ni allt kolla in länken för här läggs de tyvärr inte upp några dildobilder... tror dock inte att de blir några klagomål över de hahahahaha x)

Puss å kram dildobanan

Kommentarer
Postat av: Lina

Dildobanan? :P

Nästa chockrubruk:

"MAN SKALADE BANAN, FANN DILDO"

2008-01-17 @ 22:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0