Beverly Hills

Helluuu

Har precis kommit hem från gymmet, de va riktigt skönt att  gymma idag, de va lungt på gymmet så man fick vara ifred. Nu sitter jag och tittar på...
dam dam dam..
NANNY

Haha de e ju rätt kul, älskade nanny när jag va yngre, jag och Lina diskuterade vår tv vanor och kom fram till att man tittade så mycke mer på tv när man va yngre. Haha då hade man speciella program som var ett måste när man kom hem från skolan, i toppen låg förtåss...   Beverly hills haha i alla fall för mig.
 
Minns att jag tyckte Dylan va snyggast haha de är den mörkhåriga killen vars huvud sticker upp i mitten brevid den mörkhåriga tjejen som hette Brenda de va mina favoritkaraktärer

( Luke  Perry -lite bilder på honom, haha inte dömma mig för att jag tyckte han va snygg, hurm hurm okej jag ska inte ljuga jag tycker nog ändå fortfarande de lite grann  http://images.google.se/images?svnum=10&um=1&hl=sv&q=Luke+Perry+ - http://images.google.se/images?hl=sv&q=Coy+Luther+Perry+&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi )

. Men såklart så var de just dem som lämnade programet först, hörde att hon som spelade Brenda blev utkastad från showen för att hon va så otrevlig. Jag tyckte sämst om Donna, jag menar hon är ful, tråkig och en fruktansvärd skådis, ända anledningen till att hon ens fick vara med i programet va ju att hennes pappa äger showen. Han ägde en hel del typiska "tonåringsprogram"  Aaron Spelling, haha tror helt seriöst att jag tittade på de flesta av dom. ( http://en.wikipedia.org/wiki/Aaron_Spelling - lite om Aaron Spelling)

Nä nu är de pluggdags för mig, nanny tog slut för länge sen å jag måste göra spanska tills imorrn blöö, men aja kyss på er ; ) wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0