FRI-day

FRI DAG
Hej pussbullar

ÄNTLIGEN FREDAG WIIIIIIIIIIIIIIIIE image88 Idag hade vi historia och religion, religionen handlade om etik och moral, även till stor del om hur vårat samhälle är utformat när de kommer till våld, t.ex när de gäller våldsamma krigsspel.... är de ok? osv osv, huum våldsamma speeel vilka är de som spelar sånna nu igen, vad 17 jag kan inte minnas haha  kaaaaanske Anton och Mathias????image89 Följ i Gurras fotsteg och spela snowboard spel  duktig Gurraimage90(även om de kan hända att våldsammare spel är rätt så underhållande *vissel vissel* )

På morgon WS kämpade Lina på med sin Tyska uppgift, hon skrev om en resa innom europa, som vi två ska göra eller "ska göra", meen de vore ifs superduper mysigt men vi får nog hålla oss innom Sveriges gränser ett tag till haha, men snart är de sommar säger jag baraimage92 image91 

När Religionen va slut så började vi dra oss hemmåt, min och Linas grupp blev klar sist med inlämningsuppgiften haha , baaaaaraaaa Elli å Matilda som sa heejdåå innan dom gick, Puss å gulls på er å bajs på er andra hahaimage93 varför har jag börjat säga bajs? de är fruuuktandsvärt barnsliiiiiiigt... måste sluta med de, fast VISSA, ska inte nämna några namn, säger ju att jag är som en tre-åring *humpf* då får jag ju bete mig som en tre-åring MIHI image94

Jag fick skjuss hem av pappa niiiiiice  Nu sitter jag å gör ingenting ska lyssna lite på shakira haha håller på å skriver om henne och hennes musik och ska även översätta en av hennes spanska låtar, 

Så nu är de Shakira race på den här bloggen, massa bilder på Shakira, massa fakta om Shakira å massor av musik av Shakira 
Gud hjälpe oss haha 


(hon är ju het som få måste man ju ändå säga å Sophie *jaaa jag ska börja stava med PHIE nu men de låter så pluttiluttigt med soffiiiiiii* berättade att hon inte använder något smink alls jaa vad kan man säga annat än HET)
Puss Och Snuss 

Kommentarer
Postat av: Sophie

AMEN!!!!!

2008-02-02 @ 20:49:17
URL: http://mylifeasophie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0